četrtek, 29. januar 2015

Moët & Chandon Brut Imperial in Bagueri Brut

Pozdravljen ljubitelj vina!

Danes se bomo posvetili dvema dobrima penečima vinoma oziroma (bolj točno) enemu šampanjcu in eni penini.

Verjetno skoraj vsak človek, ki ga vino zanima, pozna vinsko klet Moët & Chandon. Njihov šampanjec po mnogih anketah in raziskavah velja za najbolj popularnega na svetu. Brut Imperial je mešanica več kot 200-ih različnih vin modrega pinota, pinot meunierja in chardonnayja. Seveda ga tako kot vse druge šampanjce pridelujejo po klasični oz. šampanjski metodi.



Končna ocena? Dober: zagotovo. Vrhunski: žal ne. Mogoče nisem čisto objektiven, saj mi peneča vina niso tako ljuba kot mirna. Vendar bi za tako ceno pričakoval nekoliko več. Vem pa, da tako kot pri drugih stvareh, tudi pri vinih (še posebaj šampanjcih) drago plačaš znamko.

Pa poglejmo zdaj še Bagueri Brut iz vinske kleti Goriška Brda. Kot sem v uvodu že nakazal, to ni šampanjec. Zgolj penina. Pa kaj za to. Predstavljam jo, ker me je pozitivno presenetila. Pridelana je po klasični oz. šampanjski metodi iz sort chardonnayja, modrega pinota in rebule.


Mnenje? Zelo dobra penina. Za moj okus boljša od Zlate Radgonske. Najbolj mi je pri tem vinu všeč odhod, ki ni oster in agresiven, pa vendarle zelo obstojen. Če jo primerjam z Moëtom bi se težko odločil za favorita. Ko pa za faktor vzamemo še ceno ,... Ja, zagotovo bi se odločil za penino Bagueri Brut, saj za svojo ceno nudi, kar precej užitkov.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."